Marketing management
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 406 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
České vysoké učení technické,
1999
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- hospodářské organizace > podniky > marketing > marketingové výzkumy > trhy > analýzy > nákupní chování > spotřební trhy > průmyslové trhy > marketingové plánování > strategické plánování > marketingový mix > výrobková politika > cenová politika > komunikační politika > distribuční politika > marketingové strategie
- Popis jednotky:
- Bibliografie
- Fyzický popis:
- 406 s. : il.
- ISBN:
- 80-01-01904-7
Podobné
-
Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi
Gustav Tomek, 1935-2017
-
Marketing
Gustav Tomek, 1935-2017
-
Výrobek a jeho úspěch na trhu
Gustav Tomek, 1935-2017
-
Marketing od myšlenky k realizaci
Gustav Tomek, 1935-2017
-
Průmysl 4.0, aneb, Nikdo sám nevyhraje
Gustav Tomek, 1935-2017