Pedagogická evaluace : hodnocení vzdělávacích programů, procesů a výsledků

To chci

Evaluace je ve vzdělávání obvykle chápána jako systematické zkoumání kvality nebo hodnoty vzdělávacího programu nebo jeho jednotlivých částí, které umožňuje usuzovat o celkové efektivitě studia a o edukativním potenciálu vzdělávacího zařízení a jejím výsledkem je určení hodnoty a efektivity vzdělávacího programu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jan Průcha, 1934-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
166 s. :
Vydáno:
Brno : Masarykova univerzita, 1996
Vydání:
Vyd. 1.
Témata:
Popis jednotky:
Lit.
Rejstřík
Fyzický popis:
166 s. : tab.
ISBN:
80-210-1333-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31A75139

Podobné