101 metod pro aktivní výcvik a vyučování : Osvědčené metody efektivního vyučování
Příručka s náměty a vyučovacími technikami pro aktivní a účinné vyučování.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 311 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
1997
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Pedagogická praxe
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přel. z angl. orig.
- Fyzický popis:
- 311 s.
- ISBN:
- 80-7178-124-X
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000077340 | ||
003 | CZ PlERL | ||
005 | 20121128153523.0 | ||
008 | 970422s1997 xr u cze | ||
015 | |a cnb000188924 | ||
020 | |a 80-7178-124-X | ||
040 | |a PNA001 |b cze | ||
080 | |a 37.02 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF-sel | ||
100 | 1 | |a Silberman, Melvin L., |d 1942- |7 mzk2012731934 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování : |b Osvědčené metody efektivního vyučování / |c Mel Silberman ; Spolupráce Karen Lawson |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 1997 | ||
300 | |a 311 s. | ||
490 | 1 | |a Pedagogická praxe | |
500 | |a Přel. z angl. orig. | ||
653 | 0 | |a didaktika |a školní didaktika |a vyučování |a výuka |a efektivní vyučování |a metody | |
765 | 0 | |t 101 Ways to Make Training Active. | |
700 | 1 | |a Lawson, Karen, |d 1947- |7 xx0142546 |4 aut | |
830 | 0 | |a Pedagogická praxe | |
910 | |a PNA001 |b 31A71319 | ||
964 | |a Didaktika školní - příručky | ||
964 | |a Vyučování - metody - příručky | ||
990 | |a BK | ||
962 | |a 37.02+371.3(022) | ||
996 | |b 2630251422 |c 31A71319 |l Fond |r Bory 2 / násl. den |n 33 |p N:P |w 000077323 |u 000010 |e PNA001 |j PNA50 |a 24 |s A |t PNA001.PNA01000077340.PNA50000077323000010 | ||
996 | |b 2630251423 |c 31A71319a |l Fond |r Bory 2 / násl. den |n 17 |p N:P |w 000077323 |u 000020 |e PNA001 |j PNA50 |a 24 |s A |t PNA001.PNA01000077340.PNA50000077323000020 |
Podobné
-
Antistresový program pro učitele : Projevy, příčiny a způsoby překonání stresu z povolání
Claudius Hennig, 1950-
-
Učitel a problémový žák : strategie pro řešení problémů s kázní a učením
Marie-Thérèse Auger
-
Strategie řízení třídy : Jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce
James S. Cangelosi
-
Učíme (se) jinak : Nápady a rady pro učitele a rodiče
Ernst Kret, 1949-