Jak se děti učí
Autorovy přepracované zápisky z vyučovacích hodin opět výborně slouží k dokreslení problematiky vzdělávání dětí ve školním prostředí, ve kterém jsou pod vlivem řady aspektů a kde velkou roli v procesu učení hraje přístup učitele k dítěti jako jednotlivci.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 173 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Agentura Strom,
1995
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přel. z angl. orig.
- Fyzický popis:
- 173 s.
- ISBN:
- 80-901662-7-X
Instituce
- Chomutovská knihovna
- Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích
- Knihovna Jana Drdy Příbram
- Knihovna Karla Dvořáčka Vyškov
- Knihovna Kroměřížska
- Knihovna města Plzně
- Knihovna Ústeckého kraje
- Krajská knihovna v Pardubicích
- Krajská vědecká knihovna v Liberci
- Městská knihovna Česká Lípa
- Městská knihovna Frýdek-Místek
- Městská knihovna Tábor
- Městská knihovna Ústí nad Orlicí
- Městská knihovna v Praze
- Městská knihovna v Třebíči
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě
- Národní knihovna ČR
- Pedagogická knihovna J. A. Komenského
- Souborný katalog ČR
- Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje (aktuální záznam)
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
- Šmidingerova knihovna Strakonice
- Univerzita Palackého v Olomouci
Podobné
-
Učte se sami : dovolte dětem, aby se učily samy = Teach your own
John Caldwell Holt, 1923-1985
-
Proč děti neprospívají
John Caldwell Holt, 1923-1985