Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing

To chci

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Daniel Jesenský
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
504 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2018
Vydání:
První vydání
Témata:
Fyzický popis:
504 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-271-0252-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
skladiště
G 402.371
Absenčně
Načítá se…
MSVK
skladiště
G 402.371 a

Podobné