Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 435 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 435 s. : il. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7367-679-7
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 330.300 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 330.300 a | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 330.300 b | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 330.300 c |
Podobné
-
Koktavost : integrativní přístup
Viktor Lechta, 1948-
-
Terapia narušenej komunikačnej schopnosti
Viktor Lechta, 1948-
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých
Zsolt Cséfalvay
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta, 1948-