Písmo v propagaci

To chci

V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech a tvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Bohumil Lanz, a
Další autoři:
Zdeněk Němeček, a
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
308 s.
Vydáno:
Praha : Merkur, 1974
Vydání:
1. vyd.
Fyzický popis:
308 s.

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
H 24.300 a

Podobné