Písmo v propagaci
V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech a tvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 308 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Merkur,
1974
- Vydání:
- 1. vyd.
- Fyzický popis:
- 308 s.
Podobné
-
Bratři ve zbrani : Československá lidová armáda
Zdeněk Němeček, 1927-
-
Programovaná učebnice rýsování
Bohumil Lanz
-
Vždy v předním šiku
Zdeněk Němeček, 1927-
-
Písmo v aranžérské praxi : učební text pro kvalifikační kursy
Zdeněk Němeček, 1927-
-
Základní vojenská příručka : (určena pro brance a vojíny základní služby)
Zdeněk Němeček, 1927-