Marketing a management muzeí a památek : od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch

To chci

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Ladislav Kesner, 1961-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
304 s. :
Vydáno:
Praha : Grada, 2005
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Expert
Témata:
Popis jednotky:
Obsahuje černobílé fotografie
Bibliografie na s. 287-300
Obsahuje rejstřík
Fyzický popis:
304 s. : il.
ISBN:
80-247-1104-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 291.767
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 291.767 a
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 291.767 b

Podobné