Marketing a management muzeí a památek : od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Podobné
-
Nejstarší čínské umění ve sbírkách Národní galerie v Praze
Lubor Hájek, 1921-2000
-
Mezinárodní ekonomie
Pavel Neumann, 1956-
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
Ludmila Štěrbová, 1957-
-
Manažerská ekonomika
Miloslav Synek, 1935-2022
-
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Lea Kubíčková, 1974-