Cesty k úspěšnému podniku : stanovení cíle, techniky rozhodování : jak to dělají IKEA, BMW, Rolls-Royce, Mc Donald, Shell, British Airways, SAS, ABB, IBM, Ford, Levi Straus, Benetton a další
Strategický management v praxi, Strategická analýza. Analýza prostředí. Zdroje, konkurence a strategická způsobilost. Očekávání investorů a organizační záměry. Základy strategického výběru. Strategické volby: řízení a metody vývoje. Zhodnocení a výběr strategie. Model a struktura organizace. Rozmístění a kontrola zdrojů. Řízení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- xxviii, 803 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Computer Press,
2000
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Business books
Praxe manažera - Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z angličtiny
Název originálu: Exploring corporate strategy
Obsahuje rejstřík - Fyzický popis:
- xxviii, 803 s.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN:
- 80-7226-220-3
Podobné
-
Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce
Jiří Hlavenka, 1964-
-
Efektivní Public Relations a media relations
Pavel Pospíšil, 1975-
-
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout
Dick Canada, 1945-
-
Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce
Jiří Hlavenka, 1964-