Slovník propagace : A... Z
Slovník, vytvořený z dostupné odborné literatury knižní a časopisecké, domácí i zahraniční, obsahuje na 800 termínů především z oblasti obecné teorie propagace, sociologie, psychologie, práva, polygrafie, žurnalistiky a ekonomie.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 246 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Merkur,
1983
- Vydání:
- 1. vyd.
- Popis jednotky:
- Přehledy lit. - Heslář
Obálka Pavel Hrach - Fyzický popis:
- 246 s. ; 21 cm
- ISBN:
- (Brož.)
Podobné
-
Reklub 1927-1949 : kapitoly z dějin československé reklamy
Dušan Pavlů, 1948-
-
Umělecké kutilství
Dušan Pavlů, 1948-
-
Výstavy a veletrhy : historie, teorie, praxe, komunikační specifika
Dušan Pavlů, 1948-
-
Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing
Dušan Pavlů, 1948-