Marketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu
Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 166 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2021
- Vydání:
- První vydání
- Témata:
- Fyzický popis:
- 166 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, faksimile ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-271-1723-9
Podobné
-
A co trh ? : Principy komunikace, marketingu a public relations pro podnikání
Miroslav Foret, 1946-
-
Management integrované marketingové a podnikové komunikace
Miroslav Foret, 1946-
-
Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu : distanční studijní opora
Miroslav Foret, 1946-
-
Oponentní posouzení Studie vlivu tvrdého hazardu na kriminalitu
Zdeněk Koudelka, 1969-
-
Mezinárodní marketing
Bohumír Štědroň, 1948-