Obchodní podnikání ve 21. století
Publikace seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy předpokládaného vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních jednotek, marketing, finanční řízení, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 520 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2013
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Finanční řízení
- Témata:
- Fyzický popis:
- 520 s. : il. ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-247-4780-4
Podobné
-
Podniková ekonomika
Marek Vochozka, 1976-
-
Finanční analýza investičních projektů : praktické příklady a použití
Miroslav Máče, 1956-
-
Krizová ekonomie : budoucnost finančnictví v kostce
Nouriel Roubini, 1959-