Úspěšná nezisková organizace
Na trhu ojedinělá praktická příručka, ve které se dozvíte, co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace, vychází nyní již ve druhém vydání. Autoři jsou zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací a v knize se zabývají podstatou neziskového "podnikáníí", strategiemi,…
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 155 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2011
- Vydání:
- 2., aktualiz. a dopl. vyd.
- Edice:
- Management (Grada)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Terminologický slovník
- Fyzický popis:
- 155 s. : il. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-247-4041-6
Podobné
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře
Harry Wessling, 1968-
Marketing pro evropský trh
Jaroslav Světlík, 1949-
Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace
Marek Šedivý, 1971-
Jak vybrat správného člověka na správné místo : úspěšný personální výběr
František Bělohlávek, 1951-
Výrobek a jeho úspěch na trhu
Gustav Tomek, 1935-2017