Co je branding?
Aktuální průvodce prezentuje branding, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý využít při práci s brandingem. Zajímavý popis jednotlivých prvků, kde je lze aplikovat a čeho dosáhnout. Kniha přibližuje i know-how designu, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 256 s. :
- Vydáno:
-
V Praze :
Slovart,
2008
- Témata:
- Popis jednotky:
- Název z obálky
Terminologický slovník - Fyzický popis:
- 256 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7391-167-6 (váz.)
Podobné
-
Design loga : analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
Matthew Healey