Otázky psychologie učení : chápání pořádacích a syntaktických vztahů u dětí
První část monografie, která je úvodem do problematiky, seznamuje rámcově s některými názory a výzkumy v této oblasti. Hlavní výklad je zaměřen na osvětlení teoretických otázek a naznačuje výzkumné problémy a metody abstrakce pořádacích a syntaktických vztahů u dětí ve věku od 3 do 9 let. Poslední kapitola informuje o průběhu … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 138 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1966
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Vysokoškolské učebnice (Státní pedagogické nakladatelství)
- Témata
- Popis jednotky
- 3500 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
SVKHK
|
Sklad - do 45 min.
|
126 364 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SVKHK
|
Sklad - do 45 min.
|
126 364a | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SVKHK
|
Sklad - do 45 min.
|
126 364b |