Marketing a management muzeí a památek

To chci

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Ladislav Kesner, 1961-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
304 s. :
Vydáno:
Praha : Grada, 2005
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Expert
Témata:
Fyzický popis:
304 s. : il. ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
80-247-1104-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V069 808 095a
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V069 808 095

Podobné