Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Iveta Šimberová, 1963-
Další autoři:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu
Typ dokumentu:
Vysokoškolské práce Dizertační práce
Rozsah:
32 s. :
Vydáno:
Brno : Vysoké učení technické, 2003
Edice:
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Thesis, sv. 176
Témata:
Popis jednotky:
Souhrn anglicky
Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomiky a managementu
Fyzický popis:
32 s. : il. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie
ISBN:
80-214-2350-1

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
756 996