Nákup.ologie : pravda a lži o tom, proč nakupujeme

To chci

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom ve své knize tvrdí, že ano. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi milióny dolarů. „Člověk může lhát, ale jeho mozek ne,“ píše autor. Dozvíte se, že varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky neodrazují, ale naopak stimulují. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Martin Lindstrom
Další autoři:
Švambergová, Petra
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
232 s
Vydáno:
Brno : Computer Press, 2009
Vydání:
Vyd. 1
Témata:
Fyzický popis:
232 s
Bibliografie:
Rejstřík s. 225-232
ISBN:
9788025123966

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
HLAVNI
DOSPELE
N 658.7