Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

To chci

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Roman Kozel, 1974-
Další autoři:
Lenka Mynářová
Hana Svobodová, 1956-2011
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
304 s. : il
Vydáno:
Praha : Grada, 2011
Vydání:
1. vyd
Edice:
Expert
Témata:
Fyzický popis:
304 s. : il
Bibliografie:
Resumé česky, anglicky. - Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
9788024735276

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
HLAVNI
DOSPELE
N 658.8

Podobné