Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 435 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání:
- Vydání první
- Témata:
- Fyzický popis:
- 435 stran : ilustrace ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík.
- ISBN:
- 978-80-7367-679-7
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 107483V1 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 107483V2 | |||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
STUDOVNA - pouze prezenčně
|
Všeobecná studovna
|
II 107483V3 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 107483V4 |
Podobné
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých
Zsolt Cséfalvay
-
Terapie narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta, 1948-
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta, 1948-
-
Koktavost : integrativní přístup
Viktor Lechta, 1948-