Pedagogicko-psychologické zvláštnosti dospívání
Zdroje poznatků o mládeži; Teoretická východiska a principy; Celková charakteristika pubertálního a adolescentního období; Biologická a fyziologická podmíněnost vývojových změn a jejich prožívání; a další hlavní kapitoly.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 273 s.
- Vydáno:
-
Praha:
SPN - pedagogické nakladatelství
1987
- Vydání:
- 1. vyd.
- Fyzický popis:
- 273 s.
- ISBN:
- (váz.)
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 88766V3 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 88766V7 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 88766V4 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 88766V1 |
Podobné
-
Ztracený a znovunavrácený svět
Aleksandr Romanovič Lurija
-
Psychologie inteligence
Jean Piaget, 1896-1980
-
Psychologické problémy socializace osobnosti
Zdeněk Helus
-
Vývoj, současný stav a perspektivy střední školy
Josef Cach, 1923-2005
-
Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Jaroslav Hlavsa, 1929-1989