Marketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 166 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2021
- Vydání:
- První vydání
- Témata:
- Fyzický popis:
- 166 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, faksimile ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-271-1723-9
Podobné
-
Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky
Miroslav Foret
-
Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky
Miroslav Foret