Creative research : the theory and practice of research for the creative industries

To chci

"Creative Research helps readers define their research problem, decide on an appropriate research process and then undertake the project. Throughout the book, Hilary Collins introduces and analyzes different techniques and procedures for collecting and analyzing a variety of data. The skills necessary to promote the effectiveness and validity of research within…

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Hilary Collins
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
ix, 211 stran :
Vydáno:
London ; New York ; Oxford ; New Delhi ; Sydney : Bloomsbury Visual Arts, [2019]
Vydání:
Second edition
Témata:
Fyzický popis:
ix, 211 stran : ilustrace ; 27 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-1-4742-4708-5

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
03
Načítá se…
Fond NTK
6.NP, regál 6B/180
NC703 .C65 2019 B 19022