Firemní strategie : plánování a realizace
Publikace nabízí ucelený pohled a poučení, jak má firemní management postupovat při řízení. Přiblíží, čím je prospěšné tzv. strategické myšlení, co je to základní strategický model a jak jeho pomocí stanovíte předběžné podnikatelské cíle. Dále poučí o různých technikách prognózování, analýze okolního prostředí, vnitřních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 124 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Computer Press,
2002
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Praxe manažera
- Témata:
- Fyzický popis:
- 124 s.
- ISBN:
- 80-7226-657-8
Podobné
-
Jak řídit a vést porady
Oldřich Šuleř, 1957-
-
Klíčoví zákazníci a péče o ně
Ken Burnett
-
Management
František Bělohlávek, 1951-
-
Personalistika
Margaret Foot