Vnímání a učení v předškolním věku
Studie je příspěvkem k řešení základních teoretických otázek percepční činnosti dětí předškolního věku, jejího formování a zdokonalování. Pojednává o percepčních úkonech, podává celkovou charakteristiku jejich formování a poukazuje na úlohu řeči v tomto procesu. Naznačuje příčiny podmiňující vývoj percepce u dítěte, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 317 stran : ilustrace, tabulky ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství, n. p.,
1975
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Knižnice psychologické literatury
- Témata
- Popis jednotky
- Dotisk 1. vydání v roce 1976
Poznámky
Obálka a vazba: Vladimír Hájek - Bibliografie
- Obsahuje literaturu
Instituce
- Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích - záznam 1
- Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích - záznam 2
- Knihovna Akademie věd ČR
- Knihovna Kroměřížska
- Knihovna Ústeckého kraje
- Krajská knihovna v Pardubicích
- Krajská vědecká knihovna v Liberci
- Městská knihovna Havířov
- Městská knihovna Most
- Městská knihovna v Třebíči
- Městská knihovna Znojmo
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Národní knihovna ČR - záznam 1
- Národní knihovna ČR - záznam 2
- Národní lékařská knihovna (aktuální záznam)
- Pedagogická knihovna J. A. Komenského
- Souborný katalog ČR - záznam 1
- Souborný katalog ČR - záznam 2
- Středočeská knihovna v Kladně
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové - záznam 1
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové - záznam 2
- Univerzita Palackého v Olomouci
- Vědecká knihovna v Olomouci