Mozek teenagera

To chci

Vědci dlouhá léta vycházeli z předpokladu, že mozek je již plně vyvinutý v době, kdy dítě nastupuje do školky. Byli proto přesvědčeni, že náctiletí mají v podstatě dospělý mozek, který má jen „méně najeto“. V průběhu posledního desetiletí ale vědecká veřejnost zjistila, že dospívání je naprosto zásadní etapou vývoje…

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Frances E. Jensen
Další autoři:
Amy Ellis Nutt
Petr Štika
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
225 stran ;
Vydáno:
Praha : Dobrovský s.r.o., 2015
Edice:
Omega (Dobrovský)
Témata:
Popis jednotky:
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
225 stran ; 21 cm
ISBN:
978-80-7390-190-5

:


Instituce

Podobné