Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 400 stran :
- Vydáno:
-
V Brně :
Jan Melvil Publishing,
2021
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Žádná velká věda
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z angličtiny
- Fyzický popis:
- 400 stran : ilustrace ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-7555-134-4
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
I 619382 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 091969 | |||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
54 H 432522 |
Podobné
-
Dítě na vlastní pohon : proč svěřit svým potomkům více kontroly nad životem
William R. Stixrud
-
Hitmakeři : tajemství popularity v éře rozptylování
Derek Thompson, 1986-
-
Sedm principů spokojeného manželství : praktický průvodce fungováním dlouhodobých vztahů
John Mordechai Gottman, 1942-
-
Pravidlo žádných pravidel : převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět
Reed Hastings, 1960-