Co je nového ve vzdělávání
Autor se zamýšlí nad vlivem poznatků neurověd, technologického boomu i sociálních nerovností na dnešní školy.Co může za problémy, které dnes pozorujeme ve vzdělávacím systému? Tomáš Feřtek popisuje, jak se mění způsob nabývání vědomostí, prohlubování poznání či motivace učit se. Situaci ve školství, jak je popisována v … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 111 stran ;
- Vydáno:
-
Praha :
Nová beseda,
2019
- Vydání:
- 2. vydání
- Edice:
- Co je nového
- Témata:
- Fyzický popis:
- 111 stran ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-907490-1-6
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
I 604696 | |||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
54 H 419729 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 090757 |
Podobné
-
Co je nového v hudbě
Pavel Klusák, 1969-
-
Co je nového ve filozofii
Miroslav Petříček, 1951-
-
Co je nového v médiích
Filip Struhárik
-
Novináři nejsou zlí : mediální rukověť pro neziskové organizace
Marek Šálek, 1964-
-
Co je nového v umělé inteligenci
Roman Barták, 1970 červenec 3.-