Školní a mimoškolní vzdělávání žáků z vyloučených lokalit
Důvody školního selhávání romských žáků z vyloučených oblastí na Slovensku. Způsoby, jakými je možné s těmito dětmi v oblasti vzdělávání pracovat.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- , , ,
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 339 stran ;
- Vydáno:
-
Praha :
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, Katedra psychologie,
2018
- Témata:
- Fyzický popis:
- 339 stran ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-7603-002-2
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
54 H 409766 | |||
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
I 594348 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
54 H 414230 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 089983 |
Podobné
-
Funkce kulturních modelů ve vzdělávání
Dana Bittnerová, 1966-
-
Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků
Naďa Vondrová, 1968-
-
Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů
Miroslav Rendl