Constructivist Blended Learning Approach : to Teaching English for Specific Purposes

To chci

Monografie popisuje a shrnuje současné možnosti konstruktivistického přístupu k výuce aplikované angličtiny pro vysokoškolské studenty; zaměřuje se na výuku angličtiny pro specifické účely (ESP), tedy na studenty, kteří ji nestudují jako hlavní obor.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Oleg Tarnopolsky
Další autoři:
ProQuest (firma)
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
1 online zdroj (254 pages).
Vydáno:
London, England : Versita, Versita Limited, 2012.
Edice:
Versita discipline. Language, literature.
Témata:
Fyzický popis:
1 online zdroj (254 pages).
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN:
978-83-7656-001-4

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Neznámá dostupnost Plný text Městská knihovna v Praze
Web Neznámá dostupnost Informace o výpůjčkách e-knih Národní knihovna ČR
Web Neznámá dostupnost Odkaz na plný text Městská knihovna v Praze
Web Neznámá dostupnost Plný text - pro registrované uživatele NK ČR Národní knihovna ČR

Podobné