Constructivist Blended Learning Approach : to Teaching English for Specific Purposes
Monografie popisuje a shrnuje současné možnosti konstruktivistického přístupu k výuce aplikované angličtiny pro vysokoškolské studenty; zaměřuje se na výuku angličtiny pro specifické účely (ESP), tedy na studenty, kteří ji nestudují jako hlavní obor.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 1 online zdroj (254 pages).
- Vydáno:
-
London, England :
Versita, Versita Limited,
2012.
- Edice:
- Versita discipline. Language, literature.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 online zdroj (254 pages).
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN:
- 978-83-7656-001-4
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | Neznámá dostupnost | Plný text | Městská knihovna v Praze |
Web | Neznámá dostupnost | Informace o výpůjčkách e-knih | Národní knihovna ČR |
Web | Neznámá dostupnost | Odkaz na plný text | Městská knihovna v Praze |
Web | Neznámá dostupnost | Plný text - pro registrované uživatele NK ČR | Národní knihovna ČR |
Podobné
-
Remy Belleau et l'art de guérir
Jean Braybrook