Spotřebitelské typologie : nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

To chci

Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Radim Bačuvčík, 1975-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
206 stran ;
Vydáno:
Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017
Vydání:
1. vydání
Edice:
Verbum
Témata:
Fyzický popis:
206 stran ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-87500-90-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 403056
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 587429

Podobné