Spotřebitelské typologie : nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 206 stran ;
- Vydáno:
-
Zlín :
Radim Bačuvčík - VeRBuM,
2017
- Vydání:
- 1. vydání
- Edice:
- Verbum
- Témata:
- Fyzický popis:
- 206 stran ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-87500-90-3
Podobné
-
Označování potravin
Kamila Míková, 1946-
-
Víra, náboženství a církve : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017
Radim Bačuvčík, 1975-
-
Hudba a my : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
Radim Bačuvčík, 1975-
-
Sociální marketingové kampaně v Česku. IV., Ochrana životního prostředí
Radim Bačuvčík, 1975-