Jak motivovat sebe a své spolupracovníky
Kniha dvou německých psychologů seznamuje s významem motivace pracovníků pro jeho úspěšný chod podniku. Dále vysvětluje, jak motivace pomáhá k dosažení osobního úspěchu a jakými prostředky motivovat spolupracovníky a podřízené.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 109 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2005
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Poradce pro praxi
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z němčiny
- Fyzický popis:
- 109 s. : il. ; 21 cm
- ISBN:
- 80-247-1223-7
Podobné
-
Jak nejlépe říci ne : neříkejte ano, když chcete říci ne
Monika Radecki
-
Fit pro práci a kariéru
Barbara Voll, 1960-
-
Telefonujte profesionálně : jak vést úspěšné telefonické rozhovory
Holger Backwinkel
-
Naučte se myslet kreativně : kreativní techniky pro váš úspěch v praxi
Matthias Nöllke, 1962-