Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole
Všem kdo chtějí zlepšit pozornost a výkon žáků, naučit je obnovovat síly po práci, zvládat psychické napětí je určena příručka zkušených autorů. Podávají přehled teoretických zákadů, ale především řadu cvičení, postupů a her pro rozvoj soustředějí a motivace žáků, pro nácvik relaxace a rozvíjení tvořivosti.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 199 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
1999
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Pedagogická praxe (Portál)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Obálkový podnázev: teoretická východiska a praktické postupy, hry a cvičení
Ilustrace Patricie Koubská - Fyzický popis:
- 199 s. : il. ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 80-7178-205-X
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 066624 | |||
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
II 119605 | |||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM 3
|
sklad
|
54 H 193658 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM 3
|
sklad
|
54 F 158024 |
Podobné
-
Tvořivé vyučování
Irena Lokšová, 1952-
-
Dítě v osobnostním pojetí : obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče
Zdeněk Helus, 1935-2016
-
Učíme (se) jinak : nápady a rady pro učitele a rodiče
Ernst Kret, 1949-
-
Učitel a problémový žák : strategie pro řešení problémů s kázní a učením
Marie-Thérèse Auger
-
Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce
James S. Cangelosi