Pedagogická evaluace : hodnocení vzdělávacích programů, procesů a výsledků
Evaluace je ve vzdělávání obvykle chápána jako systematické zkoumání kvality nebo hodnoty vzdělávacího programu nebo jeho jednotlivých částí, které umožňuje usuzovat o celkové efektivitě studia a o edukativním potenciálu vzdělávacího zařízení a jejím výsledkem je určení hodnoty a efektivity vzdělávacího programu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 166 s. ;
- Vydáno:
-
Brno :
Masarykova univerzita,
1996
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- Popis jednotky:
- 300 výt.
Tab. - Fyzický popis:
- 166 s. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Věcný rejstřík
Bibliogr. na s. 154-164 - ISBN:
- 80-210-1333-8
Podobné
-
Česká vzdělanost : multidisciplinární pohled na fenomén národní kultury
Jan Průcha, 1934-2021
-
Péče a vzdělávání dětí v raném věku : komparace české a zahraniční situace
Zora Syslová, 1964-
-
Česká vzdělanost : multidisciplinární pohled na fenomén národní kultury
Jan Průcha, 1934-2021
-
Učení z textu a didaktická informace
Jan Průcha, 1934-2021