Jak se děti učí
Autorovy přepracované zápisky z vyučovacích hodin opět výborně slouží k dokreslení problematiky vzdělávání dětí ve školním prostředí, ve kterém jsou pod vlivem řady aspektů a kde velkou roli v procesu učení hraje přístup učitele k dítěti jako jednotlivci.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 173 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Strom,
1995
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 173 s. ; 21 cm
- ISBN:
- 80-901662-7-X
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM 3
|
sklad
|
54 H 161945 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 058039 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 071372 | |||
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
I 344547 |
Podobné
-
Učte se sami : dovolte dětem, aby se učily samy = Teach your own
John Caldwell Holt, 1923-1985
-
Proč děti neprospívají
John Caldwell Holt, 1923-1985