Grafický design pro každého
Žijeme ve vzrušující době, co se grafického designu týče, s množstvím dostupných digitálních nástrojů, o jakých se dříve grafikům ani nesnilo. Na celém světě si mohou společnosti i jednotlivci vytvářet vlastní návrhy vyhovující jejich účelům či produktům. Tato kniha slouží jako jednoduchý a kompletní návod k vytváření … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 224 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Euromedia Group,
2020
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Universum (Euromedia Group)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Obálkový podnázev: pochopte základy a naučte se inspirovat, ovlivňovat a fascinovat
Terminologický slovník
Obsahuje rejstřík - Fyzický popis:
- 224 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 24 cm
- ISBN:
- 978-80-242-6903-0
Podobné
-
Černé jablko : Yoko Ono jede po Vltavě
Jiří Machalický, 1952-
-
Historie 20. století : konflikty, technologie a rokenrol
Jeremy Black, 1955-
-
Symbol Ludvík Svoboda : (1895-1979)
Jiří Fidler, 1961-