Cesta k pozitivním výsledkům u dětí v náhradní péči

To chci

Prezentace výchovného přístupu k dětem v náhradní péči, který je založený na rodičovském přístupu, vychází z porozumění neuropsychologickým důsledkům traumatu rodičem pro vývoj dítěte a je zaměřený na budování prožitku bezpečí u dětí.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
R. J. Cameron
Další autoři
Colin Maginn , Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Univerzita Karlova. Lékařská fakulta, 1. Centrum adiktologie, Všeobecná fakultní nemocnice (Praha, Česko)
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
179 s. : il., portréty ; 24 cm
Vydáno
Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a Klinika adiktologie, 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze a Všeobecná fakultní nemocnice v Praze ve vydavatelství Togga, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-87652-61-9
978-80-7476-000-6

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1329.570