Marketing

To chci

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Tomáš Urbánek, 1950-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
233 s. ;
Vydáno:
Praha : Alfa Nakladatelství, 2010
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Management studium (Alfa Nakladatelství)
Témata:
Fyzický popis:
233 s. ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-87197-17-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1274.776
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658.7/.8 URB 2-1274.776

Podobné