Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company : zkrácená verze PhD thesis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Vysokoškolské práce Dizertační práce
- Rozsah:
- 32 s. :
- Vydáno:
-
V Brně :
Vysoké učení technické,
2003
- Edice:
- Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis - Témata:
- Popis jednotky:
- Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu
- Fyzický popis:
- 32 s. : il. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 80-214-2350-1
Podobné
-
Strategický marketing
Lucie Kaňovská, 1979-
-
Obchodní podnikání : studijní texty
Iveta Šimberová, 1963-
-
Obchodní podnikání : metodická příručka pro kombinovanou formu studia
Iveta Šimberová, 1963-
-
Podnikatelský projekt = (Entrepreneurial project)
Iveta Šimberová, 1963-