Marketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu

To chci

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Miroslav Foret
Další autoři:
Dávid Melas, 1993-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
166 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2021
Vydání:
První vydání
Témata:
Fyzický popis:
166 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-271-1723-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé oddělení
33

Podobné