Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy

To chci

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Radek Tahal, 1970-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
261 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2017
Vydání:
První vydání
Edice:
Expert (Grada)
Témata:
Fyzický popis:
261 stran : ilustrace ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-271-0206-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé oddělení
33

Podobné