Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 435 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- pedagogika > děti > zdravotně postižení > zdravotní postižení > zrakově postižení > mentálně postižení > sluchově postižení > autismus > výchova > vzdělávání > socializace > integrace > poruchy učení > komunikační schopnosti > poruchy pozornosti > hyperaktivita > ADHD > bilingvismus > Romové > multikulturalismus
- Fyzický popis:
- 435 s. : il.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7367-679-7
Podobné
-
Terapie narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta
-
Diagnostika narušené komunikační schopnosti
Viktor Lechta
-
Koktavost : komplexní přístup
Viktor Lechta