Marketingové komunikace a jejich nové formy / Marketing communications and their new formats / Dušan Pavlů et al.

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Dušan Pavlů, 1948-
Další autoři:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
199 s. :
Vydáno:
Praha : Professional Publishing, 2009
Vydání:
199 s.
Edice:
Malá edice FMK ; 8/2009
Témata:
Popis jednotky:
Část. souběžný anglický text, část. slovenský text, anglická resumé
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací
Fyzický popis:
199 s. : il., portréty ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-7318-830-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé oddělení
005