Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití…
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 213 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2011
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Popis jednotky:
- Obsahuje fotografie a ilustrace
- Fyzický popis:
- 213 s. : il. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-247-3541-2
Podobné
Základy marketingu
Miroslav Karlíček, 1979-