Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 120 s. ;
- Vydáno:
-
Brno :
Host,
2013
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Teoretická knihovna
- Témata:
- didaktika > pedagogika > Komenský, Jan Amos, 1592-1670 > výchova > filozofie > příběhy > pedagogické > metody > narativita > studie
- Popis jednotky:
- Anglické resumé
- Fyzický popis:
- 120 s. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7294-901-4
Podobné
-
To nejlepší z Komenského : obecné porady o nápravě věcí lidských
Jan Hábl, 1975-
-
Krátký úvod do literární teorie
Jonathan Culler
-
Lekce z lidskosti v životě a díle Jana Amose Komenského
Jan Hábl, 1975-