Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Vychází z konceptu digitálních domorodců a upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i…
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 229 stran :
- Vydáno:
-
Červený Kostelec :
Pavel Mervart,
2020
- Témata:
- pedagogika > vzdělávání > digitální vzdělávání > on-line > online > výuka > školy > digitální technologie > využívání > žáci > studenti > podvádění > vyrušování > multitasking > nomofobie > phubbing > sexting > internetová > závislost na internetu > plagiátorství > výzkumy > monografie
- Fyzický popis:
- 229 stran : ilustrace ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7465-451-0