Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 294 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2007
- Vydání:
- 3., rozš. a aktualiz. vyd.
- Edice:
- Expert
- Témata:
- psychologie reklamy > reklama > psychologie > propagace > komunikace > reklamní > agentury > média > vliv > hromadné > sdělovací prostředky > prostředky > psychologické > aspekty > marketing > prodej > pojednání
- Fyzický popis:
- 294 s. ; 25 cm
- ISBN:
- 978-80-247-2196-5
Podobné
-
Udržitelnost a udržitelný management
Jaromír Veber, 1953-
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Hana Lošťáková, 1953-
-
Image a firemní identita
Jitka Vysekalová, 1941-
-
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
Jitka Vysekalová, 1941-