Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy

To chci

Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři:
Barbara Havelková, 1980-
Iva Baslarová
Dita Jahodová
Typ dokumentu:
E-knihy
Rozsah:
55, viii s. :
Vydáno:
Praha : Nesehnutí ; Otevřená společnost, 2013
Fyzický popis:
55, viii s. : 28 obr.
ISBN:
978-80-87110-26-3

Instituce:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Dostupné Stáhněte zdarma (pdf) Městská knihovna v Praze - E-knihovna