Distanční vzdělávání pro učitele
Konstruktivistické pojetí distančního vzdělávání umožňující učiteli, aby vedl studující k vytváření individuálního studijního programu zahrnujícího stanovování si vlastních edukačních cílů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 1 online zdroj (176 stran) :
- Vydáno:
-
Brno :
Flow,
2015
- Vydání:
- 1. vydání
- Fyzický popis:
- 1 online zdroj (176 stran) : ilustrace
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-905480-7-7
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | Neznámá dostupnost | Plný text | Městská knihovna v Praze |
Web | Neznámá dostupnost | Odkaz na plný text | Městská knihovna v Praze |
Podobné
-
Tablet ve školní praxi
Michal Černý, 1987-
-
České děti a mládež jako čtenáři v době pandemie 2021
Hana Friedlanderová, 1968-
-
Myšlenkové mapy pro studenty : učte se efektivně a nastartujte svou kariéru
Michal Černý, 1987-
-
Informační vzdělávání pro učitele
Michal Černý, 1987-
-
Koordinátor ICT
Michal Černý, 1987-