Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie
Studie chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 118 s. ;
- Vydáno:
-
Brno :
Host,
2013
- Vydání:
- Vyd. 1
- Edice:
- Teoretická knihovna ;
sv. 33
- Témata:
- Fyzický popis:
- 118 s. ; 21 cm
- ISBN:
- 978-80-7294-901-4
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Sedmička
|
Naučná literatura pro dospělé
|
L1e4 | L 18285.1 | ||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Lužiny
|
Naučná literatura pro dospělé
|
L1e4 | L 18285.2 | ||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Zahradní Město
|
Naučná pro dospělé
|
L1e4 | L 18285.3 | ||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Opatov
|
Naučná literatura pro dospělé
|
L1e4 | L 18285.4 |
Podobné
-
Možné světy v teorii literatury
Ruth Ronen, 1958-
-
K Labyrintu světa
Dmytro Čyževs‘kyj, 1894-1977
-
Ruský formalismus : metapoetika
P. Steiner, 1946-
-
Lekce lidskosti
Jan Amos Komenský, 1592-1670
-
Příběh je mrtev? : schizmata a dilemata moderní prózy
Jiří Trávníček, 1960-